top of page

Poezii nebune din tinerețe

Primirea


liniştea stelele veghează

stau gol de o singurătate clară

şi-n ochii mei plouă dansează

flori de zăpadă


închid ochii mei plini

departe mugurii se deschid

primiţi-mă chiar dacă vin

cu mâinile goale


Vezi?


Sunt ca un negru însetat

De un alb îndoliat

ÃŽn raza lunii



M-ai spart ca pe un bec stricat

Ca pe un soare înghețat

Ce nu mai dă lumină


Sunt o fereastră fără geam

O oglindă c-un negru val

Nu mai vezi prin mine


Vrei ca un scai să te iubesc

De noi să să nu mă-ndepărtez

Nu mă mai vezi bine


Cerul meu te doare - zbor

Sicriul meu îți place - mor

Sunt eu când mă trăiesc



Fă ordine in mine și pune-ne la loc


Mi-ai spart două coaste mi-ai smuls părul din hainele-mi curate frumoase ca stelele meteoriți morți ai făcut cu vorbele tale

acum îmbracă-mă la loc

acolo sub dulap vezi stau supărați doi ochi pupă-i la loc și buzele-mi de foc aprinde-le cum au fost din jăratec de soare


când ai aranjat totul cuminte c-aproape nici nu se mai vede ce dur ce neglijent ai fost vino lângă mine să te apăr de tine de tine și de mine în cornul meu de corp



născloceală


am încercat să-ți caut o poveste o poezie mică atâtică dar lumea e prea plină de volume de cărți greoaie negru-speriate eu căutam o haină pentru tine un costum ușor frumos călcat din sărbătoare si iubire croită în care să te simți acasă și bărbat în buzunare-i să toarcă două pisici una mică ș-una atâtică gulerul să-i fie plin de rațe frunze flori de toamnă primăvară și să fie undeva și o găină cu penele maro strălucitoare din oul ei în fiecare seară să se renască lumea asta-ntreagă asemenea poveste nu se vinde la chioșcuri librării bibliotecă am adunat cuvintele din tine ş-am născlocit o poezie mică



din ce în ce mai adânc îmi e


căruntul în păr

ridurile de la ochi

căpruiul în privire

şi-n inimă ce joc


în zâmbet melodia

în voce cuvântul

în mână dăruirea

în pașii mei pământul


cele trei dorinţe


vreau să mă vezi frumoasă regină crăiasă goală să mă dezbraci pân’la oase să mă iubeşti pân’la coaste pân’la ultima ta lipsă s-acea să te doară rău vreau sa-ţi dăruiesc puterea ochii mei de foc privirea pasiunea unui joc care-i serios ca viaţa once in a life ca şi moartea de care să scapi nu poţi vreau să te vrăjească viaţa tinereţea bătrâneţea să dansezi cu mine-n zori să am iar o sută treişpe şi deloc să nu îmi pese dacă-ţi sunt sicriu sau zbor


SMS

trimise ÅŸi netrimise


lumina mea mă orbeşte

văd doar ce e adevărat

cruzimea asta mă doare

aÅŸ vrea sa-mi pun capul la picioare

şi să tac


stau aşa de calmă

că aproape simt cum timpul mă spală

ÅŸi fiecare minut care trece

îmi omoară

tinereţea fără bătrâneţe

ÅŸi firul alb in suflet creÅŸte

ne leagă


vezi lemul acesta?

te-a durut când te-au cioplit

ÅŸtiu

şi eu port desenul în mine

pleoapele-mi de frunze mi se-nchid


secretul e să nu bei vin cu mine

să nu mă auzi în linişte clipind

să nu observi mâinile-mi frumoase

să nu-mi fii aproape când te strig


am căutat fiţe pentru joi

ş-am şi găsit două sclifosite

- o gentuţă ş-o spumă de păr –

sper să-mi ascundă bine aripile

şi să nu se observe că-ţi sunt albatros


Omul e secat și de memorii.

Nici numele nu-și poate aminti.

Când stelele îi cheamă sufletul,

Aici sunt, este singurul răspuns


(În afară de ultimul, toate le-am scris între 2004-2007 în București)




30 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
bottom of page